Jag har alltid tyckt om septembermånaden.

Hej. Idag fick jag brev av min älskade mamma! Vet inte hur kul det var, jag har gått till "Mail In" - boxen varje dag i säkert tre dagar nu och bara väntat på att jag också ska få post! Så idag har jag skrivit ett brev till mamma också, ska posta det imorgon. Fast jag tror det är tråkigare att få brev av mig eftersom hon ändå har hunnit läst nästan allt i min blogg menmen. Idag har jag varit duktig. Jag har gjort rättskunskapsläxan, psykologiläxan och engelskaläxan. Nu har jag bara franskan kvar den här veckan. Tror jag? Kan vara så att jag har historiaprov imorgon också men isåfall blir jag lite arg eftersom det var sagt att vi skulle ha det provet förra veckan och jag därför pluggade på det förra veckan vilket betyder att jag inte minns det den här veckan eftersom jag har ett korttidsminne och pluggar bäst dagen innan. Men jag orkar inte plugga mer nu ifall det är så att vi inte har provet imorrn. Hur som helst har vi ganska mycket läxor här som ni kanske börjar förstå.

På fredag fyller jag år, jag glömmer det hela tiden. Men så påminner någon mig och jag tänker på hur kul det kommer bli. Blandade känslor eftersom jag inte är hemma i Sverige där jag vanligtvis hade suttit hemma hos pappa med min familj på 7 pers runt ett bord och jag skulle få den första tårtbiten och sen skulle tårtspaden gå ett varv runt bordet och när vi nästan fikat klart skulle jag få en säkert ganska dyr present och några små bra att ha presenter. Nu ska jag fira min födelsedag i Belgien utan någon släkting och med party inne i Waterloo på kvällen. Jag har aldrig festat på min födelsedag tidigare, det känns ju också rätt sjukt. Jag fyller 17 år. Det betyder att det är ett år kvar tills jag blir 18 år, vilket betyder att det bara är 3 månader kvar dit när jag kommer hem från Belgien. Jag vet inte om jag vill bli 18. Whatever. Det blir nog riktigt kul. Jag har mina vänner här och jag tror dom vet hur man gör min födelsedag till en bra dag. På fredag är det inte bara min födelsedag, på fredag är det också 4 veckor sen jag såg dom människor jag ska bo med ett år för första gången. Och DET ska firas.

Vill också skriva ett personligt meddelande till Clara här.
Clara, ditt rum blev jättefint idag. Jag tycker du har ett jättemysigt rum och jag tycker inte att du är dålig på svenska jag ville bara hjälpa till med ett stavfel. Hoppas du inte tog illa upp. Hehe ska nog gå ner till dig nu och sova med dig för att jag älskar dig så mycket. Heh vet att jag är sjuk för det är det du kommer säga när du läser detta. Hejdå.



Kommentarer
Postat av: Lena

Oj, vad kul att brevet kom fram efter redan två dagar.

Kolla på enahabo.se efter klockan 16.00 på fredag. Läs deras papperstidning där så får du se nåt kul! :)

Kram mamma.

2011-09-14 @ 00:17:14
Postat av: guess who?

hahhahaha du är störd! jag älskar dig med hjärtat, alltid även fast jag snäser av dig...

2011-09-14 @ 10:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0