Lärarna har stenkoll på mig.

Hej och hå, vet inte hur länge jag har suttit med designen den här gången. Men det hela slutade med att jag satt och googlade på gratis designer och så laddade jag ner någon så jag fick en bra grund sen har jag gjort om den massa.
Men jag är faktiskt nöjd nu! Den här dagen är verkligen sjukt seg, jag har inte gjort särskilt mycket alls mer än att gått till skolan och haft 2 lektioner, istället för idrott fick vi kolla på en fransk film idag men jag kan ingen franska så jag pluggade på min franskaläxa istället. Kändes smartare.  Borde skriva klart min psykologiläxa nu så ska väl göra det snart. Ska även duscha ikväll, borde springa också men jag skyller på min förkylning, det är bättre jag håller mig inne. Imorrn är det tisdag, det betyder att städaren kommer förbi men jag kan säga er att hon är en riktig slarver..
I pappret vi fick första dagen står det såhär ;

"Städning av studentrum av städerskan innebär följande
* Våtdammar alla ytor
* Tvättar handfat och kakel
* Dammsuger
* Våttorkar golv
* Tömmer papperskorg "

Ja okej dom tre sista kan jag hålla med om att städarskan gör men whaaat up med dom två första?! Våtdammar alla ytor? Tvättar kakel? Nej där kan jag inte hålla med om. Vet att mamma sitter och skrattar när hon läser detta nu men jag ska seriöst sätta upp en stor post it lapp på mitt kakel imorrn ock skriva CLEAN och rita en stor pil eftersom mitt kakel är ganska snuskigt i ett hörn. Jag vet inte vad det är eller kommer ifrån, har säkert varit där i några år nu eftersom vi precis har kommit fram till att städerskan inte tvättar kaklet.

Hur som haver. Jag och Clara har kommit fram till att vi har alldeles för mycket läxor, nästan så att det är oacceptabelt. Vi funderar på att klaga lite men vi får se när vi orkar det. Har märkt att lärarna här är stenhårda också, när jag loggade in på schoolsoft för några dagar sedan ser jag att min engelskalärare har givit mig en varning på min närvaro en lektion och lämnat kommentaren "Very tired". Nu vet jag i varje fall vilken lektion jag inte får gäspa på.

Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Johanna

jennifer! din blogg är supermysig! och så fina bilder! BIG LIKE PÅ DEN!

2011-09-12 @ 17:25:37
Postat av: Lena

Den här designen är toppen. Byt inte ut den! Det är fint med massa bilder upptill. Ha ha! Jag garvade som du misstänkte. Vilken slarvig städerska du har! Du får ta bort kladdet själv i värsta fall. Usch, då! En varning, inte bra. Att du har mycket läxor kanske beror på att du ska få chansen att fylla ut dit glesa dagsschema? Det vore ju synd om studierna i Bryssel visade sig vara en Retreatresa? ;)

Morfar och Kenny tittar också in på din blogg emellanåt. Kram på dig gumman!

2011-09-13 @ 12:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0