Sweet home Waterloo

Har haft fullt upp senaste dagarna så har därför inte hunnit blogga men vad betyder det då? Jo att jag har massor att blogga om nu.. trullululu.

I fredags drog vi ut, hela kvällen började med en besvikelse eftersom La Pomme var fullt, jag som hade sett fram emot den trevliga uteserveringen där. Vi drog alltså vidare till Snug och där satt jag lite bitter en stund men efter en persikaöl så var livet lite bättre och vi drog vidare till Touch Down, där känner man sig hemma. Jag gillar Touch Down, en varm sportbar med bra musik, toaletter och drinkar. Fredagskvällen blev en riktig bra kväll tillslut och vi drog vidare till både Cocktailbar och Havanna Club men det slutade så klart med att jag och Clara satt på Touch Down och talade om hur mycket vi älskade varandra och grät lite över tanken att vi skulle lämna varandra på höstlovet, jullovet, påsklovet och slutligen sommarlovet. Clara förstår mig, jag förstår henne och efter 2 veckor på ett slott har vi berättat allt för varandra och vi har gjort allt in för varandra. I fredags kväll sa vi det inför varandra, här är vi bästa vänner och jag blir helt glad när jag tänker på hur störda vi är tillsammans.

Och när Lynyrd Skynyrd – Sweet Home Alabama spelades ut i högtalarna på Touch Down kunde jag inte mer än att älska livet. Fredagen den andra september är en dag att minnas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0