40 day dream

Tjenixen. Vet att jag inte bloggade så mycket igår men det är för att det är tråkigt att blogga när jag inte har några trevliga bilder att dela med mig av. Igår hade vi lektioner som vanligt, jag börjar faktiskt tycka att det är kul att gå till skolan nu. Är lite för trött varje morgon bara, eller har lite svårt att dra upp mig.. Idag vaknade jag kvart i åtta och fick lite panik men det gick bra, fick springa ner till frukosten och sen upp och fixa mig till lektionen som började 8.15. Problemet är att jag sover för lite tror jag, men det händer så mycket här och man vill ju inte missa något liksom? Så jaa det blir ganska sent på kvällarna, brukar hänga med Clara och Viggo som är duktiga på att vara uppe till 12 på kvällen nämligen men ska ändra på det en vacker dag.

Igår slutade vi i varje fall 14.25, väldigt skönt. Jag, Clara och Viggo degade tills klockan 17 då det var bestämt att vi skulle ut och springa. Det slutade med att Viggo sprang lilla rundan medans jag, Clara, Ellen och Linda tog världens längsta powerwalk. Vi gick i över 2 timmar, riktigt hurtiga var vi och långt gick vi. Över 1.5 mil säkert. Men mycket fick vi se, finaste husen, fälten och skogarna. Träden är så sjukt höga här, känns verkligen som att man är i någon tropisk regnskog eller något när man knatar genom skogarna.. om man bortser från luften här såklart.
När vi kom hem var benen helt slutkörda i varje fall, vi var så glada när vi såg slottet och fick godaste middagen på det. Älskar maten här ♥

Nu har jag i varje fall 1.5 timmes håla, så har stoppat in lite tvätt i tvättmaskinen och ska ha estetisk verksamhet för första gången om 40 min! Det ser jag fram emot, hoppas vi gör något kul. Jag har aldrig varit bra på något estetiskt men det kan väl inte gå så snett eller?

På lördag ska det tydligen bli 24° och då ska vi nog in till Bryssel och shoppa lite, hoppas jag inte glömmer kameran då. Vi hörs.

Två bilder jag snodde från Ellen ,
bilderna är från i förrigår när vi gick till Carrefour och inhandlade lite bra-att-ha-prylar.

Kommentarer
Postat av: Lena

Ja, du sover för lite lilla damen. Tänk på din hy som tar stryk av för lite sömn. ;)

AJJ LÖV JO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-09-01 @ 19:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0