Vad ska vi ha för rubrik idag?

Idag var en bra dag, bildlektionen som jag fruktade var inte så dum i varje fall. Men bra på att rita kommer jag nog aldrig bli. Efter den lektionen slängde jag i mig lite mellanmål och sedan begav jag och Viggo oss ut på äventyr runt slottet. Kl 16.45 väntade en springtur med Linda, vi hittade en bra runda - mycket trevligt!
Därefter en dusch inte lukta usch står högt i kurs. Sen då?
Middag på slottet, goda potäter med god sås, revbensspjäll också men den som känner mig vet ju vad jag tycker om att tugga sådan mat. Omöjligt ju.
Därefter plugga med Gabbi eller okej jag fortsatte rita på min muskelknutte jag började med på bilden för det var läxa till nästa vecka. Därefter in på rummet och kolla facebook, blev sjukt upptagen med att skriva med saknade Elin och Viktor ♥
Kort efter kommer Clara, har knappt sett henne varken igår eller idag så kände att vi behövde prata massa.
Fick gulligt meddelande av min lillasyster på fb idag också, det gjorde mig glad.

Jag älskar mina vänner och min familj.
Imorrn blir jag 17 år. Det är sjukt att det bara var 17 år sedan jag föddes?!
Jag har troligen inte ens levt en tredjedel av mitt liv och det känns som jag har levt en evighet. 
Det jobbigaste är att tiden faktiskt börjar springa ifrån mig nu.
Jag vill inte bli gammal.
Fuck no.
Hörs.

Vad finns bakom muren Viggo?


Vi kom aldrig över till paradiset med en stor fet mur runt sig. Jag hatar den där muren. Den där muren sträcker sig säkert 2 mil runt någon rik människas tomt. Uäh blir arg när jag tänker på dom gånger jag lyckats fått en skymt över muren och det är så jävla fint där innanför?!

Jag och Viggo köpte även Singoalla på skolans cafeteria, det påminner mig om ett klassiskt svenskt kakfat.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jätte fina bilder Jennifer!

2011-09-16 @ 10:28:30
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0