Estetisk verksamhet

Dagarna går bara fortare och fortare. Av någon anledning missade nog brevbäraren att hämta min post igår som ska iväg till Sverige eftersom den låg kvar i "Mail-Out" boxen imorse. Men idag vid 11 tiden hade både mammas och pappas brev kommit iväg med posten eftersom dom inte låg kvar, så vi får väl se. Breven kommer troligtvis fram efter helgen, menmen.
Pappa vet inte att han ska få brev så det blir kul! Huhu.

Nej vad annars? Har bild om 20 minuter och ja det är ju ganska chill. Det sorgliga är att jag suger på att rita. Jag är på riktig D.Å.L.I.G. på att rita. Alla andra i min grupp kan rita utom jag. Förra veckan skulle vi alla rita av varandra och sedan satte vi upp bilderna vi ritat på väggen och jämförde våra bilder och det såg ut som att en 3åring ritat mina biler. Jag mår på riktigt dåligt av det så nej jag vet inte jag om tycker bild är så kul längre...

Tackochhej vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0