Marabou

Jag och Linda tog en promenad in till Waterloo i det fina vädret, vi gick till Gourmet som är en skandinavisk affären i Waterloo. Det slutade med att Linda köpte lite lösgodis och svensk mjukost och jag köpte en fridatidning och marabou digistive. Skulle velat haft en bättre tidning kanske men man fick ju trots allt ett puder med och dessutom så kan man alltid lita på fridatidningens horoskop haha. Men dyrt var det! Min 100 grams chokladkaka och tidning gick på 7.50 euro ungefär, hemma hade det gått på max 50 kr.

Nu undrar ni säkert varför jag köper svensk choklad när jag bor i Belgien och kan äta belgisk choklad men som alla vet, det smakar alltid bäst hemma.


Kommentarer
Postat av: elina

La nyss ut ett klipp på när jag sjunger tina turner på min blogg.. kolla in och ge mig lite respons :)! Kram

2011-09-19 @ 23:10:23
URL: http://elinaryttbergs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0