Fynd från söndagsmarknaden

Halloj! Kom hem från söndagsmarknaden för ett tag sedan, jag & Linda hann hem till brunchen så det var skönt! Har fått i mig lite pannkakor med sylt nu. På marknaden (som förövrigt är stor som Ica Maxi's parkering hemma) finns mest antika möbler och grejer, väldigt mycket gammalt skit, en stor loppis kan man nog kalla det, men det slutade med att jag trots det lyckades bland allt skrot hitta något som föll mig smaken. Jag kom hem med en ny plånbok, ett par vita converse och ett fint antikt klockhalsband som egentligen skulle ha kostat 40 euro men sen visade det sig att kvinnan som sålde halsbandet var svensk och hon sänkte då priset till 20 euro men det tog fortfarande emot lite och tillsist fick jag det för 15 euro, så himla nöjd! Conversen kostade förresten bara 7 euro och plånboken 5 euro så jag gjorde ändå bara av med 27 euro idag och känner mig himla nöjd!

Imorse kollade jag hur mycket pengar jag hade kvar på kortet också och det visade sig att både min sista lön från sommaren och inackorderingsbidrag från kommunen hade kommit så jag kunde inte bli gladare.
Nu i eftermiddag är det plugg som gäller, har så sjukt mycket läxor nästa vecka!
Och på torsdag kommer Viktor! Åh det ska bli så roligt!




Kommentarer
Postat av: Lena

Du är en fyndig tjej du! Bra på att pruta med! Vad fina saker du köpt dig och grattis till inackorderingsbidraget! Skönt att du fick de pengarna. Du får spara lite av av dem och bjuda ned din gamla mor på en weekend. :)

2011-09-25 @ 15:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0