Soliga Belgien

Hellu whats up? Idag har jag ordnat så att jag kan göra mitt RK - prov på fredag förmiddag istället för på eftermiddagen, så då har jag hela eftermiddagen till att umgås med Viktor! Åh det blir så kuuul! :D ♥

Efter skolan när vi satt och åt mellanmål idag kom jag och Alex på att vi ville till Intersport så vi cyklade dit och jag köpte faktiskt nya löparskor efter att ha provat 4 olika storlekar och 3 par olika skor haha ja jag var nog lite omständig men till sist så fann jag det jag ville ha. Köpte mig även ett par träningsbyxor och därefter cyklade vi vidare till stora Carrefour, där hittade jag mysigaste filtarna så köpte två stycken, en som jag har hängt över min fåtölj nu så det är alldeles mysigt att sitta där nu och en som jag har i min chillsäng. Det gick åt mycket pengar men jag investerade dom på saker jag behövde så jag är nöjd.

3 dagar kvar tills Viktor kommer.. ååh ♥ Jag har nog aldrig varit borta från honom i mer än 10 dagar tidigare och nu har vi inte kramats på över 5 veckor så denna helgen kommer nog bli den bästa på länge!

Vi hörs.

refreshness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0