Bryssel visade oss vad värme var för något.

Lördagen innebar shopping i Bryssel. Tåget var billigt 4.20 euro tur och retur. Först var jag förvånad över priset men efter att ha satt mig på tåget var jag inte lika förvånad. Tågen här har långt kvar i utvecklingen. Det var säkert över 30 grader ute igår och att sätta sig på tåget trodde jag inte skulle bli värre men det blev det. På tåget fanns ingen luft och värmen stod stilla. På det här tåget fanns inget som hette air condition det är jag rätt säker på. Men dagen blev trevlig trots att den mesta tiden spenderades på Forever 21. Älskar den butiken, och det var även bara där jag inhandlade något. Köpte en shortsdress, ett korshalsband och två ringar men var nära på att köpa alla smycken som fanns.. åh måste dit snart igen! Kan lägga upp bilder på vad jag köpte i nästa inlägg kanske.

Vi var hemma till middagen och efter den hade jag och Ellen lite spring kvar i benen tydligen eller så var det bara tanken på Ben & Jerrys som inte kunde motstå oss. Vi tog nämligen cykeln till Carrefour och köpte en varsin Ben & Jerry samt en till Kristin hemma på slottet, fan va gott det var.

Nu sätter jag stopp här så får ni slänga ett öga på bilderna här nedan.


Kommentarer
Postat av: Ellen

En lagom perfekt spenderad Lördag! Bryssel snart igen, whoop whoop!

2011-09-04 @ 19:43:58
URL: http://mademoisellevanille.blogg.se/
Postat av: Lena

Gud, va fina byggnader de har i Belgien! Värsta konstverken ju!

2011-09-04 @ 20:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0