Djungelvrål och salta nappar

Gårdagen var en bra dag. Jag satt ingenting vi datorn igår faktiskt - sååå bra var den. Tiden räckte inte till liksom. Slutade skolan så tidigt som 13.40 igår faktiskt. Då begav jag mig hem och nya sängkläder fanns på mitt rum så jag bäddade och passade även på att städa. 14.40 var jag, Kristin, Gabbi och Alexandra på väg till stora Carrefour i regn. Men vädret vände snabbt och skinande sol lyste på himlen. Efter 50 min var vi framme och jag köpte bl.a. en vas och lite stenar och ett ljus så har gjort det lite trevligt på mitt rum nu.
Vi tog taxin hem och väl hemma skulle jag få ett av Kristins skrivbord så då behövde jag ju bli av med mitt gamla fick hjälp av mina fina vänner att bära ner det jättetunga skrivbordet till källaren. Från mitt rum till källaren är det typ 7233384023 stycken trappor så ja det var tungt.

Nere i källaren ställer man ner saker man inte vill ha i ett litet förråd så vi passade på att kolla oss runt och hittade ett kylskåp trodde vi tills idag då vi insåg något helt annat. Kylskåpet hade vi ställt in hos Kristin och hon ställde in sina burkar med cola där. Gabbi som delar rum med Kristin hade hört hur det lät som att någon dunsade på nedervåningen och hon trodde ett tag att det spökade. Imorrse insåg vi att kylskåpet var en frys och Kristins colaburkar alltså hade typ exploderat inne i frysen heheee. Ja det var lite kul. Jag älskar att jag skriver allt i detalj typ för alla bryr sig så mycket liksom. Not öööh.

Bild från gårdagen då vi mös lite i mitt rum. Alex hade bakat en såndär färdig kaka som man bara slänger in i ugnen och köpt vispgrädde så vi hade det väldigt trevligt.

Nu ska jag springa ner till Clara och se vad hon gör.
13.45 är det dags för lite samhällskunskap igen!

Vill ni förresten skicka brev till mig får ni väldigt gärna göra det!
Jag gillar brev! Addressen till mig är;

Jennifer Widén
Square d'Argenteuil 5
B-1410 Waterloo
Belgium

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad kul med en adress! Då ska jag plita i hop några rader. Puss och kram!

2011-09-07 @ 00:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0