What if god was one of us?

Klockan är halv två och jag och mina kompanjoner kom hem för ett tag sen eller typ en timme sen.
Det blev en sjukt bra kväll. Säkert mycket bättre än vad kulturnatten i Uppsala kunde erbjuda idag. Nej skämt åsido men jag älskar Belgien och känslan av att verkligen leva livet. Hoppas ni hemma i Uppsala har haft det lika bra som jag, jag saknar er och ibland tänker jag faktiskt på er.

Men nu efter ha suttit själv på mitt rum en halvtimme och jag helt plötsligt börjar lyssna på Coffey Anderson, inser jag hur mycket jag saknar kyrkan och hur mycket lagunda församling faktiskt betyder för mig, hur mycket taizéresorna har betytt och hur mycket sommarkyrkan och alla härliga läger jag faktiskt varit på betyder för mig ♥


Ett hjärta till denna bild från sommaren, stor kärlek till veckan i taizé

Nu borde jag verkligen sova, vi hörs! Glöm inte att lyssna på låten puss .

Kommentarer
Postat av: memelisan

miiiiiss you darling ! så tomt utan dina kommentarer och ditt skratt . nästa gång du kommer hem kommer du få ett varmt välkomnande av iallfall mig, men jag vet att det är fler som saknar dig hör hemma !! have your best time down there ! love you sweetie :* puss å kjam !

2011-09-12 @ 22:31:35
URL: http://emeliesweden.blogspot.com
Postat av: linnea

coffey anderson - lord i lift your name on high



finns på spotify och den är G R Y M

2011-09-17 @ 13:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0