Glädjen sprider sig i kroppen av hundra olika anledningar.

Kör ett snabbt inlägg innan jag hoppar i säng, åh efter att Johanna fixat lite på sin design i bloggen blev jag jättesugen på att göra om min design också, men det tar sån tid för jag är alltid så pjåkig med detaljer.. haha men en dag tar jag nog tag i det.

Permis är fixat för helgen, det blir utgång i Bryssel med mina bästa vänner här nere! Jag ska visa trillingarna ölbaren och lite annat kul och sen blir det förmodligen you nightclub. Taggad som fan faktiskt, trots min halsont.

Jag och Linda har varit duktiga och pluggat lite nere i studentköket idag, vi hade ju franska semesterglosor att lära oss också, hej och hå, crème solaire och maillot de bain.. jajemen ni hör ju, nu är jag redo för sommaren i alla fransktalande länder, elllleeeer? hahha. Stephanie flyttade in på slottet igår, hon har gått på skolan hela tiden men flyttade igår in på slottet istället för att bo med sin familj i Waterloo. Jag tycker bara det är kul när vi blir fler studenter på slottet, wiha.

Imorrn är det torsdag!! Torsdagar är det bästa på hela veckan, för då är det fredag dagen efter och då är stämningen alltid bra, för fredagar är ju EGENTLIGEN bäst. Hejdå och Godnatt.

Gamla partybilder, åååh ♥ ..
Vad jag kommer sakna allt.

Kommentarer
Postat av: Lena

Ditt liv verkar vara en enda lång fest. Lyllos dig bruden. Fast det var mitt liv också när jag var sjutton. Numera är det go´fika som gäller...

2012-04-19 @ 09:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0