HEJ BLOGGEN!!! JAG ÄR TILLBAKS I BELGIEN

Lovade ju att vi skulle höras den 15 april och nu är jag här. Sjukt ledsen att jag inte bloggat innan, men påsklovet i sverige har varit fullbokat upp till hakan. Nejdå, det har faktiskt gått bra, men mycket fika har gått ner i magen och mycket pengar har försvunnit ur plånboken. Alldeles för mycket.
Men det gör inget för dom har gått till fina, bra och goda saker. Påsklovet har faktiskt varit det bästa lovet sedan jag flyttade till Belgien. Jag och Viktor är tillsammans igen och det känns så sjukt bra. Jag vet att jag nämnt väldigt lite om honom i den här bloggen, vi var tillsammans i ett och ett halvt år, sedan gjorde jag slut i oktober förra året på grund av olika anledningar, under påsklovet insåg vi att ett break var precis vad vi behövde och nu är vi back on track igen. Vi vet var vi har varandra och är lyckligare än någonsin nu, jag hoppas det håller sig bra nu bara men det tror jag verkligen.

Mycket bra har hänt det här lovet, jag har umgåtts i massor med min fina vän sanna, hängt lite i kyrkan, myst massor med viktor, träffat familjen en snabbis, fikat i mängder, hängt lite i skolan i sverige för att träffa klasskompisarna, kollat på friskolekampen där thoren tog hem kampen ♥, hängt på IKEA, varit till morfars grav, varit på påskfest, slingat håret och hej och hå. Bilder är roligare eller hur? Här kommer ett gäng tagna med min mobilkamera, lägger på lite filter också, såklart.

Blev väl ganska mycket bilder.. men vem klagar? Här har ni mitt påsklov i bildformat.
Vi hörs imorgon, har inte ens hälsat på mina vänner på slottet än hehe..
Och nu börjar jag bli hungrig, och har ont i halsen. Dags för nudlar?

Kommentarer
Postat av: memelisan

Jag klagar för jag fick ju inte vara med på ett litet hörn eeeens :((( Puss på dig din lilla loppa!

2012-04-15 @ 22:44:49
URL: http://emeliesweden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0