I was walking with the ghost

Dagen började med svenska B nationella prov, skriftliga delen. Vi fick göra den på våra datorer nere i Mozarthallen och jag var klar när vi fick tillåtelse att gå kl 11. Var dock inge hungrig då eftersom jag ätit både vindruvor och choklad under provet. Eftersom vi inte hade fler lektioner idag så har jag varit ledig sedan dess. Har slängt in 3 tvättar i varsin tvättmaskin och har ingen aning om hur jag ska spendera resten av dagen. Blir förmodligen mycket skärmtittande idag, nej men kommer nog mest sitta vid datorn faktiskt, det är ett helt fantastiskt tidsfördriv. 2 bigbrother avsnitt väntar på mig också. Vädret är mulet och tråkigt, men nästa vecka väntar 20+ i alla fall, och på lördag blir det ju en trip till Amsterdam med mina fina vänner! Kommer ta massor av bilder då. Kommer säkert upp fler inlägg under dagen. Nu får ni lyssna på lite chill musik.
Hejsålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0