Sådärja!

Spotify har ju tydligen blivit bra och låter mig lyssna på låtar fler än 5 gånger numera, knappt någon reklam också. Jag vet inte vad som har hänt, kanske fungerar bra för att det är kopplat till facebook numera, allt är ju kopplat till facebook nu för tiden. Nåväl det är väl kul för Mark. Har i varje fall fixat mig lite nya spellistor med fräsch musik. Ska fixa en för varje humör hade jag tänkt, haha.

Idag är en bra dag, blev dock lika ledsen idag som förra gången när jag gick på zumban, zumba är verkligen inte min grej, att skaka armar, ben, rumpa och bröst på samma gång.. ska det vara lätt?
Det viktigaste med det här passet började zumbaläraren, är att ni går härifrån med ett leende på läpparna.
Jo tjena, det var ju väldigt kul att känna sig som en vandrande platt pinne, stel som ett kassaskåp.. haha aja. Man kan väl inte vara bra på allt, bodywork är nog mer min grej. Men eftersom zumban ingår i paketpriset på all träning så ska jag nog ändå fortsätta gå, jag får säkert ut någonting av det.

Om en stund blir det skype med Elin, längtar!! Vi har alltid så mycket att prata om, speciellt nu när vi inte hörts på 2 veckor då jag varit i Sverige och haft fullt upp.
Vad annars då?`Chokladen och vindruvorna jag köpte igår från Carre är redan slut.
Jag har exakt 64 dagar kvar i detta Land, eller förresten 4 av dom dagarna ska spenderas i Paris, så det är faktiskt bara 60 dagar kvar i detta land nu... finns inga ord.


Kommentarer
Postat av: Lena

Zumba är verkligen inte min grej heller.

Vad fina träden blivit. Puss!

2012-04-17 @ 23:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0