Skrift

Tjaba, det blev aldrig något party inne i Bryssel igårkväll.. haha vi var nämligen bara 3 stycken som var taggade, så vi 3 gick till tågstationen och väl där så fråga vi varandra "hörrni hur taggade är vi egentligen?" och jag hade ju världens halsont, så det slutade med att vi gick tillbaka till Touch Down och Oscars bar och hängde runt med lite sköna SSB:are. Vi gick och la oss runt 02 inatt så det var skönt. Vaknade vid 12 imorse, åt frukost, tittade på filmen "White Chicks" och sedan åkte jag och Linda hem till slottet. Linda åkte iväg för att rida med Nora och jag passade på att gå ut och fota lite i det underliga vädret. Hela dagen igår och idag har vi haft sol och regn varannan sekund, oftast är det soligt och regnar samtidigt. När jag var ute och fotade så hörde jag åskan inte långt ifrån och då blev jag livrädd att jag skulle bli träffad av blixten så sprang för mitt liv upp på slottet och efter det ovädret har det bara varit sol och fint nu på kvällskvisten. Jag, Linda och Henriette bestämde oss därför för att åka till Carre och köpa lördagsgodis, jag fick några beställningar från sugna slottisar med mig också, haha.

Lägger upp lite mobilbilder senare kanske, nu blir det bigbrother mys och godisätande med Linda.
Hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Önskar dig en fortsatt fin kväll :)

Hoppas din söndag varit bra hittils och att den slutar perfekt!



PUSSKRAAAM

2012-04-22 @ 16:52:21
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0