Sol, regn, sol och mer regn.


Exakt såhär ser det ut utanför mitt fönster precis just nu, tog bara bilderna lite snabbt så jag hoppas ni inte är några fotofantaster som följer min blogg och vill klaga på att jag har med fönsterkarmen på bilden och vise versa. Men såhär ser varje dag ut, morgonen börjar med sol och sen blir det molningt och regn hela dagen, idag spöregnade det verkligen för några timmar sedan och sedan framåt kvällen kommer solen fram, alla dagar börjar se likadana ut. Sol, regn, sol.

Och nu verkar det som att vi får regn i Amsterdam på lördag också, hahaha ja nu har ni rätt att skratta ut lite skadeglädje minsann, men lite regn har man väl aldrig dött av ;D nej det blir nog kanonkul! Var på ett bodypump pass idag, alltid skönt! Och kvällen spenderas nu med rättskunskapsplugg, idrottsuppsats och skype med Viktor. IMORRN ÄR DET FREDAG, 4 DAGARS LEDIGHET VÄNTAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0