Svettigt på idrotten och tidningsomslag på engelskan.

Tjossantjoderittan!
Idag har varit en bra dag, måndagar är oftast väldigt bra! Började dagen med franska och därefter blev det svettigt på idrotten! Vi fick lära oss någon ny sport samt springa i intervaller. Dagen fortsatte med pasta bolognese till lunch, en företagsekonomilektion där vi lärde oss om bokslut och sedan blev det engelska där hela klassen har fått i uppdrag att fota två olika typer av tidningsomslag med oss själva på framsidan, detta ska presenteras för klassen imorgon, ganska kul. Här är jag på mina omslag hahaha jaa, väldigt kul.. haha!


När skolan var slut, blev det lite jobb med planschen för rättskunskapen och därefter ett svettigt bodyworkpass nere i idrottshallen! Vi var många på passet och jag svettades rejält, sjukt skönt!
Vädret är fortfarande knas, började jättesoligt och ganska varmt, slutade med regn och moln.
Nu lyssnar jag på min pojkväns spotifylista, saknar honom men tur är väl att vi har skype, viber och facebook för hur skulle vi klara oss annars? Men om 1 månad är han här!!

Har precis kollat bigbrother och nu ska jag kolla hur det går för Linda..
Berättar i nästa inlägg vad som väntar helgen!!

Kommentarer
Postat av: Lena Beming

WOW! Vad fina omslag! Du ser verkligen ut som en cool coach och en framgångsrik chef! Puss!

2012-04-24 @ 00:34:05
Postat av: Anna

Tjusigt!

2012-04-24 @ 22:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0