Kärleken är ett mirakel, eller hur Ranelid?

Ojojoj vilken bra dag det här har varit. Hade inge förväntningar på första skoldagen, men jag hade nog glömt bort hur bra mitt schema på måndagar är, började med franska där jag lärde mig klockan, enkelt och kul. Därefter idrott, världens militärpass med styrke och konditionsövningar, sedan håltimme där jag hann gå upp på slottet och duscha, därefter bra lunch, kort företagsekonomi och till sist en kort engelskalektion. Slutade skolan 13.40. Då blev det en sväng till Carrefour, köpte vindruvor och choklad, mobilen var proppad med lite ny, go och glad musik också, underbart! Träden blommar här i Belgien, allt är så grönt och fint.

Klockan 16.30 sprang jag ner till idrottshallen för ett bodyworkpass, där blev det cirkelfys, liknande idrotten på morgonen. Jag har nu anmält mig till vårens boot camp, 3 pass i veckan fram till sommaren med bodywork, zumba, och styrka för 75 euro. NU JÄVLAR!! Den här veckan ska jag minsann träna!
Kvällen har bestått av ett avsnitt av bigbrother, skype med viktor och vet ni vad vi har gjort?!? Hehe lite snabba är vi, men vi är ju så kära, vi har bokat hit honom igen nu, den 25 maj kommer han, kan inte längta mer, och då har jag dessutom hunnit med Paris för en andra gång, när han åker hem sen är det dock bara 3 veckor kvar av mitt liv i Belgien. Wah vad läskigt. Men ja 9 veckor har jag kvar här och nu och jävlar vad jag ska njuuta!

Ringde precis Henriette på skype, hon har sitt rum 10 meter ifrån mig typ, haha är man lat så är man, men vi ville mest bara säga godnatt, känns bra att sova på samma slott som 46 studenter till och dessutom vakna imorgon och känna att nu är det fler som ska äta precis samma frukost som mig och 46 andra som ska till skolan och plugga, precis som mig. Kommer verkligen sakna detta.

Nu ska jag gå och lägga mig med rättskunskapen i hand, orkar inte ladda upp bilder. Vi hörs hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0