Lite blandat, och så det här med kärlek..

Lyssnar på "Niggas in Paris" med Jay Z och Kanye West, haha tycker låten är skön mest för dom coola "yeaaah"-ljuden i backgrunden, haha sitter alltid och mimar och låtsas att det är jag som sjunger "yeeaah" samtidigt som jag drar huvudet bakåt. Ungefär såhär brukar det se ut..


Haha smickrande bild, men ja så brukar jag se ut i alla fall när jag sjunger med i den låten.
Lovar att ni alla redan har hunnit sökt upp låten på youtube eller spotify för att kunna göra likadant som mig och sjunga med till "yeaaah", haha.

Vad annars då? Helt okej dag idag, lite för trött bara. Sen att man har historiaprov imorrn på amerikanska och franska revolutionen samt lite gammalt och typ napoleon gjorde dagen ännu bättre, aja det ska tydligen vara ett litet prov så vi får hoppas på att det går bra då. Ska plugga lite senare.

Nu lyssnar jag på  "Feel so close" med Calvin Harris, det är samma lyrics hela tiden men det gör inget för den är skön. Jag tänker på Viktor eftersom vi står varandra så nära just nu, eller det har vi gjort ett tag men nu känns det bättre än någonsin, och han är en av några människor som jag kan prata om verkligen allt med. Ja jag bara älskar att umgås med honom för vi känner varandra så bra, vi lägger ofta orden i munnen på varandra, eftersom vi vet vad den andre ska komma att säga haha. Känns jobbigt att vi är så långt ifrån varandra nu, vi skriver ganska mycket på Viber med varandra och idag berättade han att han hade tänkt fråga mig om jag ville ses senare eftersom han slutade jobbet tidigt idag men sen kom han på att det blir ju ganska svårt eftersom jag sitter här i hjärtat av Europa, ganska många mil ifrån Uppsala. Jag tänkte på det han skrivit och blev lite nedstämd när jag tänkte på vilken bra kväll vi hade kunna haft, vi hade kunna gått till Gränby Centrum och köpt kakao, bakat pärlsockerbollar, tittat på bigbrother och lagat middag tillsammans. Åh vad jobbigt det känns nu.
Men när jag tänker på att vi för 3 veckor sedan inte hade sett varandra förrän ett halvår tidigare så känns det lättare att det denna gången bara handlar om 2 månader. Dock så var jag aldrig kär under det halvåret vilket heller inte gjorde det jobbigt att vara ifrån varandra, men nu är det annorlunda, för nu är jag så jävla kär.


Kommentarer
Postat av: Lena

Åh, vad fina ni är på bilderna mina små turturduvor! :)

2012-04-19 @ 09:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0