Linda och jag bland annat, hahahha

Tjabatjena, ny stil på bloggen och så är det ju fredag!! FYFAN VAD UNDERBART!
Dock är jag förkyld och medverkade inte på idrottslektionen idag, men kvällen ska nog gå fint trots allt. Det värsta som kan hända är att jag tappar rösten, men jag får väl förbereda mig med överfallsalarmet jag fick av mamma på julafton för drygt 2 år sedan, haha. Jag vågar aldrig testa det larmet, är så rädd att det ska låta alldeles för högt och att jag sedan inte skulle få tillbaka pinnen igen, så larmet aldrig skulle tystas, haha och eftersom jag inte vågar prova larmet så vet jag inte om det finns batteri men det gör det nog, brukar ju inte precis använda larmet.. Men fatta paniken om man tror att larmet fungerar och så gör det inte det, och så står jag där utan röst, haha. Nej förlåt. Ska inte oroa er eller mig i onödan. Kvällen kommer att börja hemma hos trillingarna med pizza och sedan blir det party hela natten.

Jag har en lektion kvar idag. Det är rättskunskap och den börjar om en timme, jag har läst på om kontokort och skuldsanering och mina gruppkamrater har läst på om annat så nu ska vi sätta ihop en plansch om allt. Vi får se hur detta går. Efter mellanmålet kl 15 ska jag börja fixa mitt hår, ska nog våga det med min vågtång jag fick av Viktor på julafton 2010, den har använts alldeles för lite trots att det var jag som önskade mig den.

Mitt rum är stökigt, jag har inte ens packat upp min resväska som jag kom med i söndags. Lat? Jajemen, men jag slipper mamma som tjatar i alla fall och det är ju skönt. När jag är hemma tjatar hon hela tiden om att jag sprider mina grejer överallt, och att hon alltid får gå och plocka upp efter mig. Men det är väl skönt för henne att jag inte är hemma nu då och kan stöka ner, haha. Nej men jag ska städa på söndag tror jag, för det är en sådan dag. Fast på söndag får vi 14 grader och sol men man vet ju tammefan aldrig med Belgien, vädret skiftar snabbare än man hinner blinka oftast.

Nu kommer Linda och jag på lite bilder från läsåret som gått.

Hahahaha denna bilden var aldrig tänkt att få pryda bloggen, men skrattar så jävla mycket varje gång jag ser den, så ah och man lever ju ändå bara en gång så man får väl bjuda på sig själv för inte fan är man perfekt inte.

Kommentarer
Postat av: Lena Beming

Uj uj....sista bilden...uj uj. :)

2012-04-24 @ 00:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0