Vi åkte till La Hulpe istället.

Det blev ingen tur till lejonkullen istället tog jag, Martin och Erika bilen till La Hulpe, en jättefin park med ett fint slott. Henriette stannade hemma och pluggade, men vi ska ta lejonkullen en annan dag. Jag och Martin tog i varje fall många fina bilder i La Hulpe idag och bjuder på ett gäng här nedanför. Det var en jättestor fin park, många kärlekspar och hundägare som vandrade i parken. Idag har vi haft 20 grader och halvklart hela dagen. Men när man väl står i solen så bränner det verkligen, i solen är det säkert över 30 grader. Blir lite ledsen när jag ser alla mina vänners bilder och uppdateringar om valborg i Uppsala haha, men Belgien är faktiskt mysigt. Ikväll är det majbrasa bakom slottet och mat kommer att säljas, det blir nog trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0