Livet leker, jag vill inte växa upp.

Igår kände jag mig så lycklig, glad över att bo i Belgien. Vädret var jättefint igår, det var 30 grader i solen och vi höll på att dö när vi bestämde oss för att gå på bio inne i Bryssel och vi fick cykla som idioter för att hinna med tåget från Waterloo station, vi hann med tåget och svettet rann längs ryggen. Då kändes det verkligen som sommar igen, väl framme i Bryssel så kändes det som att det var evigheter sedan vi hade varit där. Det var jättemycket folk, speciellt turister överallt, hörde svenska språket lite här och där och kände mig lite stolt när jag tänkte på att människor åker på semester till Bryssel medan jag själv faktiskt bor här.

Vi tittade på American Pie Reunion, rolig som dom flesta American Pie-filmerna. Jag gillar att gå på bio här i Belgien, det är både billigare och skönare säten, bion igår gick på 65 kronor, i Uppsala kostar den 100kr, så jag sparade 35 spänn. Wih! Idag är det fint väder, och vi är lediga både idag och imorgon, jajemen livet leker!
Efter lunch ska jag och Henriette gå till lejonkullen (butte de lion), det blir 3e gången för mig och Henriette's första. Du har bott i Waterloo i snart ett år men aldrig varit till lejonkullen, du borde skämmas sa jag till henne, haha!

Nej vi hörs, hörrni!
Ställ gärna frågor om ni har några, eller om ni vill se mer av något eller annat blaj, hejsålänge.


Taggar peace and love festival med denna låt, kommer bli sååå grymt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0