Högsta volym, vad vore jag utan Billy Talent?


Hänger på sparknotes punkt com eftersom jag inte lyckas ta mig igenom min bok.
Vi läser boken "things fall apart" på engelskan och den är faktiskt riktigt tråkig och jobbig bok med massa afrikanska namn som är svåra att minnas och dom blandar sig bara som en deg i huvudet.

Just nu är det sjukt mycket i skolan, eller i varje fall nästa vecka.
Såhär ser min nästa vecka ut.

MÅNDAG
- Läst ut engelskaboken, diskussion i klassen.

TISDAG
Svenskainlämning 500 ord, jämförelse mellan tre olika medeltida kyrkokritiska texter
Samhällsprov work and labour market

ONSDAG
In-class essay på engelskaboken vi läst

TORSDAG
Företagsekonomi B, bokföringsprov med debet, kredit, balansrapport och resultatrapport.

FREDAG
Rättskunskap svara på frågor plus hemtenta till veckan efter.
Tror jag ska gå under jorden lite nu.
Saknar världens bästa mamma också, det finns ingen som henne, jag hade aldrig kunnat fått någon bättre.
Tackar gud för att vi är så lika varandra, jag vet att hon är min mamma, ingen annan skulle förstå mig som hon.

Kommentarer
Postat av: Elin Gustavsson

hehe jag vet det ska bli jättekul! åker den 18 juni, så bara två dagar efter jag kommit hem ;) haha, jag hade debet och kredit provet igår.. ;) pussss <3

2012-03-01 @ 08:56:07
URL: http://eliniparis.blogg.se/
Postat av: Lena Beming

Saknar dig med min ängel! Du är världens bästa dotter. Puss puss! :)

2012-03-01 @ 19:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0