305 dagar har passerat.

Både roliga och tråkiga saker har hänt senaste dagarna. Men om man ska summera senaste veckan så har den varit helt fantastisk! Jag är så glad att jag börjat umgåtts med lite nya människor här på slottet. Igår så blev det en eftermiddag och kväll på Snug igen, hur mysigt som helst, vi åt middag där och det var det bästa jag smakat på länge! Här kommer några bilder från gårdagen som jag snodde från Giselas kamera. 

 
 
 

Hur underbart som helst, ikväll kommer pappa och Amanda hit. Dom kom med färjan till Kiel idag klockan 09.00 och kör nu järnet genom Europa och ner till mig. Wihoo, blir antagligen middag med papi och syster ikväll alltså. 
Lagom taggad, nu borde jag verkligen packa ner alla prylar. Har packat kläder men det är svårare med alla saker, haha. Känns helt sjukt att alla åker hem imorgon, och att allt detta är över. Kan verkligen inte med ord förklara den känslan. Alla treorna som tog studenten i fredags har redan tagit sitt pick och pack och dragit, slottet känns ganska tomt. 305 dagar har passerat sedan jag satte min fot för första gången i rum 207 och imorrn är äventyret över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0