Asså... dessa rubriker..

Tjenatjaba, våran efterlängtade fredag är kommen. Jag har varit ovanligt duktig och jobbat med samhällsuppsatsen idag, inget jag vanligtvis tillåter mig själv att göra på en fredag.
Fick på tal om skolan VG+ på rättskunskapsprovet idag, jag slarvade bort mig på 5 frågor. Men det spelade absolut ingen roll för jag visste vad mitt slutbetyg skulle bli oavsett hur dagens provresultat skulle se ut. Det blev ett VG i den lilla 50poängar-kursen. Vad annars då? Jag är responsible student den här veckan tillsammans med Alex, så ska strax springa ner och plocka undan salladen och torka borden i matsalen. Men innan det ska jag göra mig lite snygg, för direkt efter undanplocket tar vi oss en promenad till Snug och restaurangen PastaBasta, haha föreställer mig alltid en pasta serverad i en bastu när jag läser den skylten, haha men nej så kul ska vi inte ha det. Men vi har bokat bord för 9 pers i varje fall och trevligt blir det, jag planerar till och med en efterrätt ikväll. Jajemen hörrni, bor man utomlands så gör man och nu ska vi fan ta vara på dom sista 19 dagarna i Belgien!

Henriette läser min blogg, och hon är norsk. Jag kan nästan kalla min blogg internationell nu eftersom jag har läsare från utlandet. Haha skämt åsido. Hehe jag är så rolig. Nej nu tänkte jag sminka mig lite, det händer ytterst sällan nu förtiden och så ska jag dra på mig något fint. Har tröttnat på min garderob men sånt är livet. Kanske lånar något av Linda eller Henriette, det är det bästa med internat. Här lånar vi allt av alla.

Imorrn tar jag med mig kameran till Versailles. Houseparent kommer banka på våra dörrar 04.15 imorgon. Kuuuuuuuuuul.. ja men visst, sedan 4 timmar bussresa. Tillbaks på slottet klockan 22 imorgon, vi hörs när vi hörs!

Delar med mig av en inspobild, kanske klipper mitt hår så om några veckor.
Dip dyes skulle vara rätt coolt inför peace and love också. Japp tåls att tänka på.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha en riktigt fin tur till Versailles och njut av slutet på ett denna spännande upplevelse.

Härligt att läsa din blogg.

2012-06-01 @ 21:28:54
Postat av: Lena

Du klipper INTE av dig håret! Ajja bajja! Puss.

2012-06-01 @ 23:15:42
Postat av: Johanna

assåå så jävlaaa skön e duuuuuuuuu!!!! <3

2012-06-03 @ 01:28:00
URL: http://johannaiparis.blogg.se/
Postat av: Henriette

So international! tha sooong

2012-06-03 @ 12:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0