Bra kväll på Snug.



 

Hängde med lite folk till Snug igår, folk som jag har börjat umgåtts lite mer med nu på sista tiden. 
Vi hade en jättebra kväll, tittade på fotbollsmatchen Tyskland - Holland och drack öl.
Pratade om allt mellan himmel och jord och livet kändes lite bättre än innan, jag och Therese kom bland annat fram till allt vi hade lärt oss under årets gång. Och jag fick mycket svart på vitt, kändes skönt att prata ut om året som gått med folk. Tack för en underbar kväll. 6 dagar kvar idag. Helt sjukt. Alla skolkar och korridoren är full med prylar som man inte vill ha med sig hem, jag kan inte förstå att slutet är så nära. men imorrn är det fredag och då blir det party ut i fingerspetsarna. Jag har vuxit så mycket som människa det här året, men främst lärt känna mig själv så mycket mer, lärt känna mina brister och bra egenskaper. 

Tack och hej, mellanmål nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0