Den känslan är nästan värd all möda.

Åh idag har jag skrivit företagsekonomi prov som kändes bajsdåligt, skulle faktiskt kunna få G- eller i värsta fall till och med IG, men jag hoppas verkligen på G för jag orkar inte göra omprov... Har också skrivit klart sista biten i franska kursprovet, gjort sista filosofiuppgiften och lämnat in art-boken. Har några frågor kvar på samhällen som jag inte bryr mig så mycket om och sen är det franska muntligt prov som jag inte orkar plugga till så nu känner jag mig i stort sett friiiiiiiiiiiii och den känslan är bland den bästa som finns!

Åh underbart!
Har tryckt i mig massor av choklad, drömt mig bort på facebookchatten med Sanna och lyssnar på go musik.
Om 2 veckor sitter jag i bilen hem till Sverige, det är bara några timmar kvar tills jag ser mitt vita mexitegelhus med det fula staketet, bilen är fullpackad och rum 207 på slottet är tomt. Känns konstigt när jag tänker på det.
Nåväl, har också blivit antagen till roligastesommarjobbet, det var ju najs. Dock är detta under samma vecka som jag ska till Kina så får nog tacka nej, ska ringa eller maila dom idag och fråga om jag kan få vara med på 3 av veckorna eller om jag måste vara med på alla fyra. Återstår att se. Har tränat bodywork och ryggen har börjat flagna som sjutton efter brännan i Versaille, så skrubbade ryggen när jag duschade för att få bort all hud och nu gör det såååå ont och jag är så röd på ett ställe. Fan.

Annars har det regnat mest hela dagen, men nu skiner solen.
Aaah vem bryr sig? Och kan folk sluta sjunga opera i korridorerna här på slottet? Haha skönt liv alla har.
Nej nu ska jag trycka i mig många kindermaxi's och sen ska jag klaga på hur tjock jag är.
Hittade bilden nedan på Sofie's blogg, helt underbar, känner så om allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0