Jag tänker vara stolt svensk inatt.

Senaste veckan har varit så jävla bra, jag svär lite för mycket på min blogg men jag svär oftast bara när jag vill förstärka ett positivt ord och då är det okej tycker jag. Igår blev det väldigt mycket öl, föredrar numera öl framför vin, innan jag flyttade till Belgien tyckte jag verkligen inte om öl, men Belgien har lärt mig att dricka öl. Studentmottagningen på slottet var jättetrevlig, det bjöds på dricka och bra musik. Både unga och gamla dansade inne i mozarthallen till hög musik, det manligare folket höll sig inne i ett annat rum där fotbollen Sverige - England fanns på storbild. Men det var helt klart bra stämning och runt halv tolv tog vi taxin till Knokke Out där nästan hela gymnasiet på SSB höll till, också vänner och släktingar till många var med och det var kul att få hälsa på lite nytt folk. Dansade natten lång till bra musik och kände lite som Alexandra uttryckte sig vid mellanmålet "jag kände mig så lycklig igår, så jag skulle lika gärna kunna dött igår för då hade jag dött lycklig".

Det var helt enkelt en jättebra kväll och vi var tillbaks på slottet runt 04, jag var då ambitiös och bytte sängkläder med detsamma, gick på toa och bestämde mig för att sova gott eftersom jag bara sovit 3 timmar dygnet innan. Och mycket riktigt, jag sov som en stork. Vaknade 15.00 idag, lagom till mellanmålet, så det fick bli min frukost. Har alltså varit vaken i 2 timmar nu och tänkte dra en dusch innan middagen ikväll. Har hela håret dränkt i öl och känner mig lite halvsvebbig. 

Men kvällen är ung, vi tar tåget till Bryssel ikväll och festar gärnet på Le You inatt. Swedish Edition, jag tänker dansa loss och vara stolt svensk helt enkelt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0