Livet tar mig dit jag ska.

Halloj!! Åh vad glad jag är, fick svar på mitt mail angående det "Roligaste sommarjobbet" igår och jag kommer kunna vara med trots att jag är i Kina en vecka! För den viktigaste veckan är första "KickOffVeckan" då vi får lyssna till föreläsare och lära oss allt om företagande och marknadsföring och göra praktiska övningar osv, därefter får vi 2000 kronor för att dra igång företagandet och så får vi försöka komma igång och marknadsföra vår idé och vårt företag och allt i tre veckor så det betyder att jag kommer kunna vara med på sista veckan också!! Åh den här sommaren kommer bli så jävla bra! Längtar till allt i sommar, nu är i alla fall dom 5 första veckorna planerade, som det kan gå.. woopwoop! Taggar till!

Har precis haft idrott, vi spelade badminton och nu ska jag springa iväg duscha, ska ha franska oral-test om 30 min, sedan är det bara en kul rättskunskapslektion kvar och sen väntar 3 dagar helg!! Yääehj. I'm so happy.
Får inte glömma och berätta att Henriette fyller 19 år idag! Min glada fina norsk. Wihoo. Henne ska vi fira ikväll, hejsålänge!

Fina himmelen igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0