Sveriges nationaldag och så har jag tjänat lite pengar.

Firas med svenskt lösgodis från ScanShop här i Waterloo


Har också gjort världens business idag, har sålt en doritos påse för 2.50, kostar i affären 1.50. Har sålt totalt 10 kindermaxi's för totalt 4 euro, i affären köper du ett paket med 24 kindermaxi's för 2.50 typ hahaha crazy. Sedan Har jag sålt 2 kakor för 40 cent. Känner mig fett richo, riktigt affärstjej. Men så går det när efterfrågan på slottis är stort och utbudet är litet, mohahha. Nu skypear jag med min kära Viktor och vi har precis bokat biljetter till peace'n'love! Woohooo!! Imorrn gör jag av med sista plugget, helt oförberedd men vem bryr sig? Det värsta som kan hända är att jag får göra omprov. Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0