Det är så sjukt alltihop.

Långhelgen är snart över, imorrn börjar en ny skolvecka. Onödig vecka enligt mig då dom flesta betygen redan är satta. Men det gör inget, antar att dom flesta dagarna blir chill med filmtittande osv. Asså vet inte vad som har hänt, men har nog aldrig sagt "och så vidare" så många gånger som i år, hahaa låter ju astöntigt, typ som att man inte vill berätta allt och ba och så vidare.. haha, aja.

Kinaresan i sommar är förresten bokad, åker mitt på dagen den 15 juli och kommer hem på morgonen den 26 juli. Så det blir cirka 10 dagar bortrest, ser så jävla mycket fram emot en sisådär 13h flygresa med limpan, dödsdavid, sannaholm, fannybanny och hockey. Mellanlandar i Amsterdam och Shanghai också. Hur coolt låter inte Shanghai? Kommer i alla fall se staden från ovan ju. Nej fan det kommer bli en så jävla kul resa, inga ledare eller präster från Örsa haha utan vi ska tydligen förlita oss på limpan och dödsdavid som dessutom ska ha sagt "Vi bryr oss inte om dom, huvudsaken är att vi kommer hem".. haha underbart. Nej gud jag vad jag längtar.

Men längtar fan ännu mer till peaceandlove!! Åh det här året har verkligen varit det bästa året hittills och verkar bara kunna bli bättre. Drar till peaceandlove med Viktor den 25 juni, 3 dagar efter jag flyttat hem till Sverige och det är verkligen inte bara jag och Viktor som ska till peace, känns som att halva Örsundsbro ska dit och jaa halva Sverige också för den delen.. haha åh det kommer bli så jävla kul!

Just nu känns det som att det är okej att bankkontot är i princip tomt, för det är så mycket spännande som väntar mig. Jag är nästan glad över att det inte blir en till sommar på donken, fyfan vad jag jobbade mycket förra sommaren. Men det har sina minnen det också.

Idag har jag och Linda spenderat dagen med att åka till ett shoppingcenter i Bryssel, jag köpte faktiskt bara ett linne på H&M för 4.95€ så känner mig ganska nöjd. Fick såklart i mig en cheesecake och lite choklad också. Men choklad gör livet bättre så det får jag unna mig. Jo men juste vi köpte fotoalbum också, ett till Henriette som vi har pysslat med hela dagen och så köpte jag ett till mig själv så att jag kan skriva ut lite bilder från det här året och klistra in någon dag när jag får tråkigt. Henriette lämnar boardingen imorgon och det känns konstigt att skriva det, glada, goa Henriette. Som jag kommer sakna henne. Hennes rum är i princip tomt nu och det ekar nästan när man är där inne, hon har hur mycket packningen som helst i den minsta resväskan, ska bli kul och se om hon får hem allt.

Det känns verkligen sjukt att det är så nära slutet nu. Om en vecka är Amanda och Pappa påväg hit till Belgien för att hämta mig, när dom kommer på onsdagen och vi har packat in alla mina saker i bilen så ska vi åka till ett tivoli här i Belgien för att sedan fortsätta resan hemåt så vi hinner hem till midsommarfirandet!

Åh det är så sjukt alltihop.
Avslutar inlägget med bilder på fotoalbumet som Henriette fick av oss idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0