Vi har bott på samma slott i snart ett år...

Idag flyttade Henriette hem, det kändes konstigt att säga hejdå. En av våra houseparent's skjutsade Henriette till flygplatsen, så jag och Linda följde med hela vägen till flygplatsen för att vinka av henne. Hennes rum är tomt och låst nu och det känns väldigt konstigt att hon har lämnat boardingen för gott. Dom flesta åker hem på avslutningen nästa vecka, och jag har fortfarande inte förstått att slutet är så nära. Helgen blir nog bra i varje fall, det bli party både fredag och lördag och vi får vara ute till 05 morgonen efter så det känns ju jävligt bra. Sista helgen minsann!
Det blir först studentmottagning på fredag och därefter drar vi oss vidare, hela gymnasiet till Knokke Out. Det blir alltså en kväll med bara folk från SSB, ska bli grymt kul! Och på lördagen blir det party i Bryssel på Le You med temat swedish edition, det blir verkligen en kanonhelg!

Imorgon ska vi åka och simma, jag ser inte fram emot att visa mig i bikini, blek som man är efter molniga dagar. Kan dessutom inte dyka utan att hålla för näsan så det hoppas jag att vi slipper, jag hoppas också att vi slipper hämta tunga dockor på bassängbotten. Usch, tycker inte om att simma, det är så tråkigt. Alltid så tyst och stelt.

Nu blir det skaaaaajptajm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0