Jag kan inte förstå att det var hela 299 dagar sedan som jag flyttade till Belgien. Idag är det bara 7 dagar kvar.


Tjena, översta bilden: Henriette lämnar oss på flygplatsen. Nedre bilden till vänster: Therese tog en "bloggbild" åt mig så att jag kunde berätta för alla att vi satt ensamma på filosofilektionen utan lärare och elever, det visade sig att vår härliga Ulla satt i bilen och jag kunde vara ledig i hela en och en halv timme. Nedre bilden till höger: Henriette fick en svensk studentmössa innan hon åkte eftersom hon inte kommer vara med när studenterna springer ut på fredag, hon blev överlycklig och såg mössan som ett fint minne av det här året.

Igår när jag skulle gå och lägga mig hitta jag världens finaste brev under kudden, det var från Henriette. Hon hade lämnat det och några schampoflaskor i mitt rum under tiden jag var på lektion, innan vi åkte till flygplatsen. Hon är för go min norsk. Jag började gråta när jag läste brevet, det var först då som jag förstod att hon hade rest hem och att det nu kan ta ett tag innan vi ses igen. Vi som är vana vid att se varandra varje morgon, dag och kväll. Usch vad jobbigt det är.

Pratade också med Viktor i några timmar igårkväll, fyfan vad vi är taggade på peaceandlove. Ingen av oss har tidigare varit på en festival med camping tidigare och nu ska vi få uppleva det tillsammans ♥

Kommentarer
Postat av: Henriette

Aww, Jennifer <3 Så koselig at du likte brevet!! Kommer til å savne deg søtnos :*

2012-06-21 @ 02:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0