2012 - 06 - 04

Sådärja, äntligen kan jag läsa min mammas blogg igen, det var ett lättlöst problem.
Den här veckan skulle jag vilja kalla mardrömsveckan, för just den här veckan har jag läskigt mycket plugg. Jag vill bara ha torsdag kväll för då är förhoppningsvis nästan allt över. På måndag nästa vecka är vi lediga, och på onsdagen nästa vecka åker vi och simmar, på fredagen nästa vecka tar 3orna studenten och vi slutar skolan klockan 12. Just därför så finns det inget mer jag längtar efter just nu, nästa vecka. Jag vill verkligen att den här veckan ska vara över. Men jag är samtidigt glad att jag får vara med om dom har dagarna för det kommer få mig att uppskatta sista veckan så mycket med frihet från studierna och allt vad plugg innebär. Jag är så skoltrött.
Det tynger ner mig ännu mer att alla vänner i Sverige har lämnat in dom sista skolarbetena nu.

Men jag njuter så mycket jag kan, vrider och vänder på sista pengarna.. men jag tycker ändå jag har använt och spenderat mina pegnar väl detta år. Jag har rest mycket, varit med om så mycket och upplevt så mycket. Så mycket som jag har hunnit med det här året skulle jag aldrig göra ett vanligt år i Sverige.
Men jag är glad över att resan snart är över, jag tänker hela tiden på mina föräldrar, min pojkvän, mina vänner i Sverige och klassen hemma. Det ska bli skönt och få gå tillbaka till vardagen i Sverige samtidigt som det blir en förändring att få flytta tillbaka, jag gillar förändringar.

Jag skypeade med mamma igår också och berättade för henne hur mycket jag saknar hennes mat. Jag är så trött på middagarna här, och jag är dessutom ganska kinkig så nu äter jag nästan bara goda saker som flingor, godis, choklad, chips, bröd och frukt. Jag vet att det inte är nyttigt och att det kan vara ganska farligt att inte få i sig riktigt mat men ikväll serverades i alla fall lax och spenat och det gick ner. Men jag tror jag har tappat matlusten ganska mycket faktiskt.

Aja nu ska jag sluta babbla om mitt ointressanta vardagsliv liv. För jag känner att ju mer jag försöker blogga desto mindre mening hittar man i mina inlägg.. haha aja that's life. Detta är ju min lilla dagbok som jag hade tänkt spara några år framöver och då kan nog även dessa meningslösa inlägg vara intressanta.
Idag är det förresten samma datum som mjölkpaketet nere i matsalen passerar sitt bäst före datum. Tack och hej.

Här har ni mig för precis ett år sedan.
Elin la upp en bild på sin blogg på sig själv för ett år sedan så blev lite sugen på att göra desamma.
Jag tycker jag ser mycket äldre ut idag.. man börjar kanske bli vuxen trots allt.
Jag undrar vart jag har det där linnet förresten? Gud jag har tappat bort så himla mycket kläder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0