Zwembad

Haha jag hade så låga förväntingar på simningen så det blev fantastiskt kul! Simhallen hade en fors till rutschkana eller hur man nu ska förklara (jag slänger strax upp någon bild från google) som var jättekul! Haha sjukt länge sen jag åkte rutschkana, speciellt med folk från klassen. Kände mig som ett litet barn igen. Underbart var det.
Och det var inga krav på simningen heller, vi fick simma längder i 15 min och boxera en kompis en längd.
Nej det var faktiskt kul, då har man checkat av det också, badat i simhall i Belgien √

Har ätit mellanmål och bestämde mig även för att köpa lite godis i cafeterian. haha det blev två påsar pimpim, en nötkräm och en doubledecker chocolate bar.  MMMM!!

Älskar att allt plugg i skolan är över, det är en sån grym befrielse!
Ska börja packa ihop lite saker om jag orkar sen, det är så svårt att börja packa, för det jobbigaste är om jag måste packa upp något igen sen, haha probleeem.

Här gled jag runt som Nemo idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0