6 timmar sol, nu är jag röd.

Hej allesammans, idag ser jag ut som en tomat efter 6 timmar i solen. Haha, det är ju söndag. Har inte städat, tvättat eller pluggat särskilt mycket. Men livet går väl inte under för det. Om en halvtimme ska vi promenera bort till Snug där vi har bokat bord, det blir middag och lite öl denna underbara kväll. 20 grader och sol, underbart.
Igår var vi hemma hos trillingarna på filmkväll, åt middag och bakade kokostoska. Vi tittade på filmen "Something borrowed", haha för mycket kärleksdrama och så slutar det med att hon blir tillsammans med fel kille enligt mig. Cyklade hem runt 12 på kvällen och då var det fortfarande varmt och fuktigt i luften ute och luktade "utomlands". Vi hade svårt och definiera den lukten igår kväll, men det luktade liksom lite varm asfalt och så den fuktiga varma luften.. you get it.

I fredags var vi på Touch Down och hade det väldigt kul, hela helgen har varit helt underbar. Och det tackar jag verkligen för, för om 5 dagar sitter man på flyget hem. Efter två veckor i Sverige gäller det verkligen och njuuta av tiden här sen, för då är vi nära slutet.


Kommentarer
Postat av: Lena Beming

Lyllos er som haft så himla varmt! Vi har det rätt gött här hemma också. Kraaam!

2012-03-25 @ 21:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0