Korfball tournament

Juste glömmer ju alltid att berätta saker för er här på bloggen haha, men dom senaste veckorna har vi spelat korfball på idrottslektionerna och här om dagen frågade min idrottslärare om jag ville vara med på en korfballturnering som ska hållas i Nivelle, en stad här i Belgien. Man spelar sporten blandat killar och tjejer, så tror vi är 6 tjejer och 6 killar eller något sådant, och jag bestämde mig för att joina, varför inte liksom`? Det är ju trots allt en kul sport, även om jag inte är bra på sporten så är det viktigaste att det är roligt ju hehe. Men så då kommer vi få spela mot andra belgiska lag som säkert är skitduktiga haha så det här ska bli spännande! Men yess, för er som inte vet vad korfball är så hittade jag asful video på youtube haha kolla in den!
http://www.youtube.com/watch?v=-9On7ZylR3k

Vi åker klockan 13 idag och kommer hem runt 17-18 eller något sådant.
Så jag uppdaterar er då hur det gick är lite orolig över min förkylning och det faktum att jag inte tränat på över 1.5 vecka nu. Vi hörshörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0