Lite flummskrift bara..

Tjeniss! Jag är på ganska bra humör för tillfället, humöret åker någon typ av bergochdalbana nu i dagarna som går men det går bra. Denna dag har gått lite för fort, efter skolan åkte vi hem till steph och tod bilder till vårat svenskaprojekt och sedan gick jag till Carre och köpte halstabletter och ny parfym hehe, köpte också en snickers, det var längesen jag åt. Var även förbi trillingarna och lämnade över pengar till Max för bussresan till Paris och sen när jag kom hem var det middag, som vanligt kom vi in på diskussionen om vilket land som är bäst, sverige, norge, finland eller skåne? Ja skåne har väl aldrig riktigt tillhört Sverige? Känns alltid som jag är utomlands när jag åker igenom skåne, hehe. Nejdå men såklart så slutar det ju med att vi kommer fram till att Sverige är bäst. Skoja, jag kom fram till det. Haha, älskar att det enda Norge har att skryta med är sin olja, men dom kommer ju långt på det så dom får väl vara glada. Själv skryter jag bara om spotify, skype, swedish house maffia, avicii, lykke li och skiftnyckeln.. precis som att det var jag som hade kommit på allt, haha. Vi fick igång en liten diskussion med norskerna också om osthyveln var svensk eller norsk, men dom verkade så övertygade så jag tror dom vann den diskussionen. Fick också höra från Alex som är stockholmare att Uppsala är lite som en "gott och blandat påse".. jag vet inte vad han ville få sagt men intressant var det i alla fall. Finländarna brukar inte ha så mycket att säga hehe, dom kommer hata mig för att jag skriver detta haha men så äre. Vi sa att Finland var lite som Ryssland idag, då blev det liv i luckan, haha underbart!

Nej har inte så mycket mer att skriva, ska skypea hela kvällen. Vi hörs.

Blir en gammal bild från i höstas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0