Metromusikanter bland annat.

Hej, fick någon kommentar förut från någon Hanna som undrade var i Paris jag shoppade second hand och tänkte svara på detta då, jag shoppade alla mina kläder från second hand i ett område som hete "Le Marais", en bra metrostation är Saint-Paul tror jag? Så kliv av där och leta dig runt, fråga människor eller gå till Svenska Institutet i Paris och fråga, dom ska tydligen ha bra svar på dom flesta frågor. Det kryllade av secondhand-affärer i Le Marais-området, jag handlade i 4 olika, men var även in i fler. Och om ni ändå är i området så glöm inte att testa falafel, det ska tydligen höra till. Gott var det också, smakar säkert ännu bättre om man är vegetarian. Men yes jag hoppas att du Hanna som kommenterade min blogg fick svar på din fråga.

Om 15 min har jag historialektion, sedan svenska och tillsist idrott. Längtar tills dagen är över. Har så mycket plugg nu.. prutt på det. Men solen skiner vidare och jag fick MVG på filosofiläxan, så livet går vidare. Imorrn blir det 18 grader och sol, tjohej på det! Idag har vi bara 13 grader. Men dom har börjat med att öppna balkongen på nedervångingen också så nu kan vi sitta ute och äta lunch om vi vill det, mysigt värre!
Nej nu måste jag bege mig, hej så länge.

Här har ni en liten kort video från Metron i Paris.
Saknar redan metromusikanterna, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0