När solen visade sig, då blev livet ungefär 10 gånger bättre.


Åh herrejösses, vilket underbart väder vi vakna till. Har haft fönstret öppet i mitt rum sedan jag gick upp kl 11.30 imorse för att äta brunch. Av allt som bjöds fick jag i mig ett par pannkakor, en pain au chocolat, någon macka och någon banan. Därefter hämtade vi kudden, vattenflaskan, lite rester från gårdagens godis, lite plugg i pappersformat och sedan sprang vi ut i solen. Vilken dag, helt underbart. Spenderade 3 timmar i solen och sedan drog vi oss in för att äta lite mellanmål. Om en timme blir det volleyballträning med ett gäng brudar, sedan väntar middagen och en skön dusch. Imorgon är det basketturnering hela förmiddagen, taggar till som sjutton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0