Lördag, melodifestival och godis.

Det är lördag, en vanlig lördag på slottet. Jag har bokat tv'n mellan 20-22 för då ska vi minsann titta på svenska melodifestivalen, det är ju final ikväll! Vem får tävla i eurovision? Ska bli kul och se, har ingen aning om vilka som är i final men tror Ranelid är kvar så jag hejjar på honom. Innan det ska jag dra mig till Carrefour och handla godis, snacks och choklad så jag överlever ifall Ranelid inte tar hem det. Hehe.

Och ja juste det är ju lördag och då ska tydligen ALLA tvätta... Alla tvättmaskiner är upptagna, jag som var fett tagg på att tvätta. Kan nog få vänta ett par timmar..
Igår var jag inne i Waterloo, och gick tyvärr in på H&M, jag som sagt till mig själv att jag inte ska handla på H&M när jag bor här.. hehe men joodå, jag kom ut med ett par nya blåa byxor.
Nej nu är det dags för mellanmål sedan promenix till carre, vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0