Knuffa in mig i nuet

Hej bloggen, jag är inge motiverad alls till att blogga längre, för det är aldrig någon som kommenterar denna blogg, och sedan är det ingen annan som bloggar heller. Jag brukar tänka ge och ta. Och just nu är det ingen som ger och därför ska dom heller inte få ta. Skoja, det där gick ju inte ens ihop.. hahaha, jag orkar inte med mig själv.

Vädret har i varje fall fått mig på bra humör dom senaste dagarna, igår låg vi ute och solade i 3 timmar. Idag solade jag och Linda lite till när skolan slutat. Basketturneringen var kul, men det hela förstördes lite när jag var fett tagg på att vinna hela turneringen, och vi borde kommit tvåa och så kraschade systemet någonstans så vi fick spela i semi om en tredje eller fjärde plats? Vad hände? Nej jag blev riktigt arg, så vi förlora såklart den matchen med en boll och kom 4, av 6 lag. Inte kul alls. Inte kul alls. Jag är nog ingen tävlingsmänniska egentligen som man säkert kan tro, jag är bara en dålig förlorare, så enkelt är det. Jag älskar att vinna, och hatar att förlora. Men jag tycker det är bra, för skulle man inte hata att förlora då skulle man troligtvis inte älska att vinna heller så det känns lite som en win/win situation.

Annars då? Måste skicka in en hemtenta i rättskunskap innan torsdag morgon, samt en filosofiläxa tills på onsdag. Ikväll blir det pasta, det har vi kollat upp. Jag blev jätteglad, det blev inte Henriette. Henriette är en nyttig tjej, som aldrig äter godis. Det är Martin också. Ingen av dom har ätit godis på över 2 år, jag förstår inte hur?

Bara 2 dagar kvar i skolan nu sedan sticker jag till Paris!! Måste maila mamma så hon kan fixa min permission.
Är så sjuuukt taggad på att få träffa mina fina vänner, se eiffeltornet, handla second hans och allt vad Paris kommer att erbjuda mig.

Bara 2 veckor och 4 dagar kvar tills jag får träffa Sverige igen också, ett möte med restaurangchefen på McDonalds i Uppsala väntar och jag hoppas verkligen att jag kan få byta restaurang till någon av dom 4 i Uppsala, så slipper jag pendla till Enköping. Sen får man ju träffa ännu fler människor också om man byter restaurang och det är ju bara kul. Jag älskar människor.
Nu ska jag plugga lite till innan middagen. Klockan 20.00 ska jag kolla på gårdagens bigbrother på tvplay tillsammans med Linda och sedan ska jag försöka komma i säng i tid. Vi hörs nog snart igen.

Några randombilder bara från min tid här i brist på andra bilder just nu, dessa tagna förra terminen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

KOMMENTAAAAAAAAAAAAR, fan du får ju inte sluta blogga!!

2012-03-12 @ 21:14:57
URL: http://johannaiparis.blogg.se/
Postat av: Anna

Nej sluta inte blogga- du skriver jättebra och lägger upp härliga bilder!

2012-03-12 @ 22:18:50
Postat av: mallan b

Nej Jennifer, du får inte sluta blogga!!

2012-03-13 @ 09:18:51
URL: http://malinbahrman.blogspot.com
Postat av: Malin

Fortsätt blogga!

Din blogg är underbar att läsa, med fina bilder och roliga och intressanta tankar. Keep it up. Kram ;)

2012-03-13 @ 17:58:20
URL: http://iscariot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0