Nittonde mars tvåtusentolv

Hej alla, nu ska jag väl skriva lite. Är somsagt tillbaka i Belgien, Bryssel, Waterloo, you name it, efter en grym helg i Paris. Paris var verkligen bra, hur mysig stad som helst. Stor också. Bryssel känns nästan litet nu. Men det glädjer mig att tänka på att jag ska tillbaka till Paris den 17 maj, då med några vänner härifrån, Max, Erika och Linda, och vi ska bo i en lägenhet och hela köret. Det blir riktigt mysigt. Säger inte att Elins värdfamilj inte var mysig för det var den verkligen, jättetrevlig och go familj, gullliga värdsyskon har Elin också, det glädjer mig verkligen att hon har det så bra, jag kan verkligen se hur stark och självständig hon har blivit, min fina vän. Vi båda tänkte ganska mycket på hur våra liv kommer se ut när vi flyttar hem till Sverige igen och ja det är faktiskt svårt att tänka sig att man ska flytta härifrån. Mitt älskade rum och allt jag har här, alla mina vänner, mina goa idrottslärare och allt annat som betyder något för mig här. Jag har bestämt mig för att tatuera in mitt rumsnummer, låter kanske töntigt, men det är nog bara jag som förstår vad det här året betyder och har haft för betydelse för mig och mitt liv och när jag kom på att jag ville tatuera in mitt rumsnummer så kände jag mig direkt säker på att det är vad jag vill. I över ett år har jag tänkt på att jag vill tatuera mig, men jag har aldrig känt mig säker på något, men nu vet jag.

Annars då? Hade idrott idag, uppvärmningen var ju värsta fyspasset, blev värsta svettig och sen handboll på det. Jag har nog aldrig tidigare svettats på idrottslektionerna i skolan som jag gör här, lärarna är verkligen bra och idrottslektionerna känns för en gångs skull värda att gå på. Jag minns i högstadiet, då missade man mer än gärna idrottslektionerna, haha men och andra sidan minns jag att vi hade väldigt kul samtidigt.
Sitter för tillfället och lyssnar på en fransk låt som spelas på radio hela tiden här, så jag antar att den är känd i Sverige också.. men annars har ni en länk till låten här http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=1ERLwR07-PI

Måste gå ner och kolla till Alex sen också, jag sa ju att jag skulle hjälpa honom och städa hans rum idag haha, hans mamma kommer hit imorgon så han måste ju visa att han är ambitiös. Vi ska fylla i hans kalender också, så det ser ut som att han använder den, haha underbart. Nej nu ska jag bege mig. Ha det fint så hörs vi!
Kul att ni kommenterat lite på sista tiden, alltid uppskattat med kommentarer. Vi hörs när vi hörs.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja det borde verkligen göra! :D

Åh va roligt att ni hade det kul där! Sjukt avundsjuk! :)

Allt är bara fint med mig, hoppas det är bra med dig också! och att du lever livet i Belgien!:)

Kram!

2012-03-20 @ 10:20:43
URL: http://nneeeaan.blogg.se/
Postat av: Elin Gustavsson

haha skön, fylla i kalendern ;)

Men som jag älskar dig min vän!! <3 :*

2012-03-20 @ 18:29:06
URL: http://eliniparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0