Jag vågar faktiskt vara ful.

Tjingeling i kolan, tisdagen blev en bra dag med mycket sol och slottsbalkonghäng, känns så underbart att det verkligen är vår nu, nästan sommar. Pumpade cykeldäcken idag och tog en trip med Linda till Carrefour, köpte med mig en massa ätbart, sånna där "bra-att-ha-dagen-efter-varor" bland annat nudlar och basmatiris som nu har fått en plats i mitt skafferi, men också några chokladbars och popcorn. En sak var faktiskt inte ätbart och det är min nya hårinpackning från Gliss, den innehåller dock dimethicone som är ett ämne som inte är bra för håret men jag bryr mig inte så mycket. Varje gång jag gör något som är dåligt eller mindre bra eller något som jag kanske får lite ångest över då brukar jag tänka "äsch jag lever på kanten", "äh jag är bara badass, sjukt cool ju" eller "äh man lever bara en gång".. då känns allt mycket bättre.

Jag går och lägger mig väldigt sent nu för tiden, sällan före midnatt, men det går ganska bra ett tag.. nästa vecka blir dock värre då väntar ett helt berg med plugg. Men jag ser faktiskt lite fram emot det, för nästa fredag flyger jag hem till Sverige och kommer känna mig så glad och stolt när jag lämnar den veckan bakom mig. Jag ser fram emot att få flyga hem, känns som att det var jättelänge sedan jag flög flygplan nu trots att jag senast flög den nionde januari.. tycker det är rätt kul att flyga faktiskt, kanske inte just själva flygfärden men ni vet spendera tid på flygplatsen och titta på alla människor och åka massa rulltrappor och ja hela den biten.

Nu ska jag snart sova, vi hörs säkert imorgon.

Hehe jag vet inte hur ni är, men när jag har tråkigt brukar jag ta egobilder.. hur ful jag än är.
Det här är dock första gången som jag faktiskt lägger upp några av dom fula bilderna.. Har så sjukt mycket fula bilder på mig själv, men ni får nöja er med dessa, alla är iallafall tagna i Belgien haha. Sliten och ossminkad på dom flesta. Men vem har sagt att det är utsidan som räknas? Om vi glömmer Annica i BigBrother såklart.. hehe godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt jag läste först att det stod "jag vågar faktiskt vara full" , haha lite sådär små kul!

Och sen så tycker jag att du mest är fin på bilderna och inte ful hehe!

2012-03-21 @ 23:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0