Lägg till mig på viber

Wööeh nu mår jag lite illa, hehe. Har precis ätit upp ett helt paket med browniecookies. Vill inte veta hur många kalorier det är haha, säkert så att jag överlever i 3 dagar nu. Haha nej men åh varför orkar jag bry mig om kalorier? Kommer ni ihåg för typ 4 år sedan, då kunde man inte ens se hur mycket kalorier det fanns i saker, men nu ska det tydligen stå klart och tydligt på allt som går att äta. Det är ju bara sjukt.

Cyklade till Carrefour idag med Linda, köpte mig en massa goa grejer till mina fina medmänniskor hemma i Sverige. Jag öppnade min resväska idag, den är ganska trasig efter alla resor hit och dit. Men jag hoppas att jag får i allt som ska hem till Sverige en sista gång nu, alla vinterkläder ska ju hem nu. Helt sjukt hur fort det går, nu har många träd börjat blomma också, jag gillar våren och dom senaste dagarna har vi haft 18 grader varmt i skuggan också. Jag kolalde vädret i Sverige, och nästa vecka fanns det risk för snö, det känns ju inte så lockande. Men det gör inget, jag är bara glad över att få komma hem och träffa min familj och mina fina vänner. Och ju kallare det är i Sverige desto roligare blir det ju bara att få komma tillbaka till Belgien.

Har egentligen inte så mycket att skriva, flyget är bokat hem nu varje fall. Pappa ringde igår och jag åker redan på torsdag klockan 20.30, det var fullbokat på fredagen, förstod nästan att det skulle vara det, pappa bokade ju så sent haha. Skriver något fint inlägg någon dag där lite känslor kanske blandas in, för sedan när jag åker hem till Sverige i 2 veckor så blir det inte så mycket bloggande på ett tag förns jag är tillbaka igen den 15 april.
Nu ska jag skypea med mamma, vi hörs. Okej lite edit, nu har jag skypeat klart med mamma haha hann inte posta detta inlägg innan, men nu gör jag det. Godnatt!

Lite gamla cambilder, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0