Tiden går fortare för varje dag, en gång fick jag förklarat för mig varför det är så.

Haha asså, orkar inte gårdagens rubrik. Var trött och satt och skickade bilder med rebecca, mamma och viktor på viber så då blev rubriken "lägg till mig på viber" haha, låter verkligen som en tönt eller en lillasyster som uppdaterat sin status på facebook typ, hahahha åh orkar inte med mig själv, varför är jag så rolig?

Nej hallå, börjar 9.45 idag, har aldrig sovmorgon i vanliga fall men idag var ett undantag eftersom halva klassen gör det muntliga kursprovet på svenskan och jag tillhör den andra halvan som gör det imorgon. Då ska jag i 5 minuter prata om att socker inte är farligt och att brottsleksaker för barn är dåligt.

Fint väder idag, måste sola ordentligt idag eftersom jag åker hem i övermorgon och i Sverige är det inget shortsväder inte. Mamma sa igår när vi skypeade att jag hade fått långt hår, jag tycker det växer så sinnessjukt långsamt. Men kollar på dessa bilder som är tagna för cirka 2 år sedan så känns ju mitt hår ganska långt..

Ja åh, saknar nästan lite det korta. Det var ju faktiskt fint. Fast nejnejnej, jag ska ha låångt. Hejdå
Nu börjar min lektion snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0