Förfärliga besked, vårväder och party med vänner - hur går allt ihop?

Idag har vi haft fint väder, dimmigt, soligt och varmt. Fåglar som kvittrat och vårkänslorna har flödat.
Jag tog en trip till Carrefour där jag köpte jordgubbar, och små påskäggschoklader med smak av daim från Milka. Tyskland är nämligen också duktiga på choklad. Kan ju säga er att Belgien började sälja påskägg i affärerna här för över en månad sedan, tidigt ska traditionerna tydligen börja..
Hittade även billiga strumpbyxor och strumpor på affären som jag köpte hem.
Ikväll har jag och Linda permission, och vi ska parta järnet ikväll! Köpte en ny tröja på forever21 igår som jag kanske visar senare. Men nej ska springa ner och äta pizza snart (tror och hoppas att vi får det till middag i varje fall hehe), riktig lördag idag.


Vill också tillägna några rader till dig morfar,
det känns förfärligt att du lämnat oss idag.
Jag kan fortfarande inte förstå att det är sant.
När vi sågs på jullovet, hade jag nog aldrig räknat med att det skulle bli vår sista träff.
Du hade med dig lövtunna noblesse den gången och jag åt mängder av dom, älskar den chokladen.
Du som var så pigg, du som cyklade, bowlade, spelade poker med polarna om helgerna. 
Vem hade kunna trott att du skulle lämna oss så här tidigt?
Jag kommer alltid minnas dig som morfar som lärde ut kortspel, var bäst på bluffstopp, bjöd på citronmuffins och kunde många skämt.
Vila i frid älskade morfar. 1937 - 2012 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0