Jag och Belgien går ganska bra ihop just nu.

Haha sitter och lyssnar på världens sämsta låt. Fattar inte varför jag alltid fastnar för dåliga låtar?
Haha, här har ni den ifall ni också gillar dåliga låtar http://www.youtube.com/watch?v=veZifAxJvTk&feature=g-music&context=G2da4db2YMAAAAAAAgAA, denna med samma artister är ju helskön http://www.youtube.com/watch?v=330mvBmd7yU&feature=related hahaaa...
Nu byter jag till NRJ Rock, dom kan riktig musik dom.

Hade en sjukt bra kväll igår, träffade ett gäng sköna norsker på en hemmafest och stämningen var verkligen på topp hela kvällen. Förstår inte hur det kommer sig att norsker är så trevliga? Spelar ingen roll vad dom säger heller, för vad dom än säger så låter dom glada, haha underbart.

Biljetterna till Paris den 17 - 20 maj är bokade nu också, jag och tre fina vänner tar bussen dit, det tar 4 timmar med buss, helt sjukt vad nära man bor allting här. Hemma tar det liksom 4 timmar med tåg till göteborg liksom? Haha ja det är galet men jag gillar det. Nu är det bara 11 dagar kvar tills jag åker till Paris själv också, då för att hälsa på Elin och Johanna som går på svenska skolan där, åååh det ska bli så kul! Sanna kommer också vara i staden under denna helg så jag längtar verkligen. Har känt människorna sedan åkurs fyra i grundskolan hahaa så ja det blir kanondunders, vi kommer ta Paris med storm. Haha skoja, älskar när folk skriver sådana saker, och alltid när någon nämner ordet storm så kan jag inget annat än att tänka på Carola..

Starbucks börjar ju bli en vana nu också, vet inte hur mycket pengar jag har gjort av med senaste månaden på bara Starbucksfika.. hehe lovely. Är också i full gång med att prova så många spännande ölsorter jag bara kan, jag och Linda var till Delirium igår en stund innan vi drog vidare och då beställde jag mig en mango-öl, så nu har man testat det också. Vi var även in på "The floris Bar" som har över 400 olika sorter absinth, så när man kommer in luktar det absinth i hela baren, skönt värre, vi tog en absinthshot och sedan började kvällen.


Älskade Belgien ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

so freakiin' awesome! ska bli så kul nästnästa helg!

2012-03-04 @ 20:49:03
URL: http://johannaiparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0